Mandriva 2009.1 RC1 Released

Έτοιμη η πρώτη RC του επερχόμενου Mandriva 2009 Spring. H σχετική ανακοίνωση απο το distrowatch.com:

Anne Nicolas has announced the availability of the first release candidate for Mandriva Linux 2009.1: "The RC1 release of Mandriva Linux 2009.1 (code name 'pomerol') is now available. This RC1 version provides some updates on major desktop components of the distribution, including KDE 4.2.1, GNOME 2.25.92, Xfce 4.6, X.Org server 1.6, OpenOffice.org 3.0.1 and Qt 4.5.0. It delivers a first glance at 2009.1 design with free wallpapers and provides a way to create a 'One' GNOME hybrid ISO image on a USB key. You will be able to use some very useful tools: HDT (Hardware Detection Tool) - get a complete description of your hardware without booting; Draksnapshot restore tools - restore your full system from a date you choose." Read the release announcement and release notes for further details. Download the dual-architecture installation CD or one of the "One" live CDs: mandriva-linux-free-2009.1-dual.iso (691MB, MD5), mandriva-one-2009.1-rc1-KDE4-int-cdrom-i586.iso (678MB, MD5), mandriva-one-2009.1-rc1-GNOME-int-cdrom-i586.iso (582MB, MD5).
Share on Google Plus

About akikidis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

2 σχολια μεχρι στιγμης:

  1. Mandriva is the most overrated distro ever put out. It’s not nearly as good as its fanbois portray it to be — certainly not moreso than many other distros. Its “success” is all the result hype and fanboi “marketing”.

    ReplyDelete
  2. Τάσο καλησπέρα....

    Στον ουρανό σε έψαχνα και στη ΓΗ...:-)) σε βρήκα και τι θέλω να πω μ αυτό....πρώτον είμαι και γω πρωτάρης στο μπλοκ και το μήνυμα αυτό είναι το πρώτο που στέλνω.
    και ποιο συγκεκριμένα δεν ξέρω εάν έχω ρυθμίσει σωστά το μπλοκ μου και ποιο γενικά εάν είναι ασφαλές με τις ρυθμίσεις που του έχω κάνει και αν θές ακόμα ποια η φιλοσοφία του και ο τρόπος λειτουργίας του.
    έχω ρίξει πολλά ξενύχτια με το θέμα αυτό και όπως και με το παρακάτω που θα αναφέρω παρ όλα αυτά επειδή είμαι και άσχετος με το ιντερνέτ δεν έχω καταφέρει πολλά πράγματα.
    και για να καταλάβεις για να ανοίξω το μπλοκ πρέπει να μπω από τον πάνοπτη δεν ξέρω εάν είναι σωστό η λάθος γενικά μου φαίνεται βουνό.
    το άλλο θέμα που μ έχει παίδεψη (πολύ ξενύχτι) είναι με το eMule κάποια στιγμή κάτι μου έβγαλε και μη με ρωτήσεις τι δεν θυμάμαι απλά από εκείνη τι στιγμή άρχισα να πειράζω ένα σωρό πράγματα μέχρι που το απεγκατέστησα και το εγκατέστησα ξανά.
    αυτό που παρουσιάζει τώρα είναι το εξής...όταν κατεβάζω κάποιο αρχείο και κυρίως μίλω για ταινίες τα γράμματα είναι μπλε στην περιγραφή ενώ παλιότερα ήταν μαύρα όπως επίσης εκεί που γράφει το μέγεθος τώρα σε όλα είναι ΚΒ ενώ παλιότερα ήταν GB γιατί συμβαίνουν όλα αυτά??
    θεωρώ ότι η παραπάνω οδηγείς που γραφείς με τα κίτρινα γράμματα ενω ειναι souper θα με βοηθούσαν μονό αν όλες η λέξεις ήταν στα ελληνικά...τα αγγλικά μου δεν είναι αρκετά για να καταλάβω τα απαραίτητα.
    Eδω θα κλείσω με την ΕΛΠΙΔΑ το μήνυμα αυτό να φτάσει στα χεριά σου......
    εάν έχεις την δυνατότητα και το χρόνο να με βοηθήσεις θα ήταν μεγάλη ανακουφίσει για μένα τουλάχιστον να γλιτώσω από το ξενύχτι :-))
    το name μου είναι το (CITYMAIN) H http://citymainblog.blogspot.com/ δεν ξέρω ποιο έπρεπε να στείλω για αυτό σου δεινό και τα δυο.
    ποιο κάτω μου λέει για το selectprofile θα πατήσω στην τύχει το GOOGLE ACCOUNΤ.
    περιτο να σου πω οτι για να στειλω αυτο το μηνυμα παιδευτικα παλι και ο λογοσ ειναι ενω το ειχα γραψει ηθελα να κανω διορθωσεις και ετσι αρχισαν τα δυσκολα γι αυτο πιθανον να δεις διπλο εγραφες.

    ReplyDelete

Αφήστε το σχόλιο σας. Θα ήταν καλό να αφήνατε ένα username ή το δικό σας προσωπικό site/blog. Η ανωνυμία είναι αποδεκτή. Ζητώ μόνο να χρησιμοποιείτε πάντα το ίδιο ψευδώνυμο.