Ενώστε τις web/cloud υπηρεσίες σας με το Jolidrive

Jolidrive παρουσίαση

Πριν λίγες μέρες μου ήρθε ένα mail από το Jolicloud. Το θυμάστε το Jolicloud; Είναι (με την ονομασία Joli OS πλέον) ένα “εναλλακτικό” λειτουργικό σύστημα που στηριζόταν στο Ubuntu Linux (πιο συγκεκριμένα στο Ubuntu Netbook Edition) και το οποίο ξεχώριζε από τις άλλες Linux διανομές, στο ότι απευθυνόταν για εγκατάσταση σε netbooks και ήταν επικεντρωμένο στα web apps και τη λογική του Chrome OS (αλήθεια ασχολείται κανείς με αυτό;).

Τέλος πάντων, οι άνθρωποι στη Jolicloud, αποφάσισαν να ασχοληθούν με το Web, παρουσιάζοντας το Jolidrive, το οποίο και θέλησαν να μου παρουσιάσουν και να με πείσουν να το χρησιμοποιήσω.

Jolidrive from Jolicloud on Vimeo.

Εδώ θα ήθελα να τονίσω ότι είμαι φίλος εδώ και αρκετά χρόνια των web apps και γενικότερα υπηρεσιών και εργαλείων που δε θέλουν εγκατάσταση τοπικά στον υπολογιστή μου, ενώ θεωρώ σημαντικό, να έχω πρόσβαση από το smartphone μου σε όσο το δυνατόν περισσότερα αρχεία/mails κλπ.


Τι είναι το Jolidrive όμως;


Θα ξεκινήσω ανάποδα. Τι δεν είναι. Από την ονομασία του, αμέσως σκέφτηκα ότι πρόκειται για ακόμα ένα Dropbox. Ακόμα μία cloud storage/file sync υπηρεσία. Δεν είναι όμως!


Το Jolidrive λοιπόν, είναι μια υπηρεσία, που σκοπό έχει να συγκεντρώσει όλες τις web υπηρεσίες στις οποίες έχουμε λογαριασμό κάτω από την ίδια σκέπη. Ένας διαμεσολαβητής δηλαδή. Τόσο απλά. Για παράδειγμα, έχω λογαριασμό και χρησιμοποιώ τα Dropbox, Google Drive, Box, Microsoft Skydrive, Vimeo, Instagram, Youtube κλπ και θέλω να βλέπω τα αρχεία που έχω σε όλες αυτές τις υπηρεσίες, συγκεντρωμένα (και κατηγοριοποιημένα) από σε μία σελίδα.


Ωστόσο, αυτό που είναι πραγματικά χρήσιμο είναι η εύκολη επεξεργασία των αρχείων μέσα από ένα εσωτερικό popup παράθυρο. Επίσης το περιβάλλον χρήσης του Jolidrive είναι απλό και λειτουργικό, ενώ δε θα σας δυσκολέψει να προσθέσετε τις εφαρμογές που επιθυμείτε στον λογαριασμό σας.


Το Jolidrive, έρχεται επίσης προεγκατεστημένο στο λειτουργικό Joli OS, αλλά εγώ εδώ έγραψα μόνο για χρήση της εφαρμογής από τον browser (Υπάρχει και extension για Google Chrome εδώ) . Δεν έχω σκοπό να εγκαταστήσω “ακόμα μία διανομή”, ειδικά αν δεν έχει τη βάση των χρηστών που θα με βοηθήσουν σε κάθε μου πρόβλημα.


Για όσους είναι ήδη μέλη του Jolicloud, μπορούν απλά να συνδεθούν στην υπηρεσία από εδώ: https://my.jolicloud.com/login. Τα νέα μέλη μπορούν να δημιουργήσουν νέο λογαριασμό εδώ ή απλά να συνδεθούν μέσω του Facebook λογαριασμού τους.

Περιμένω να δοκιμάσετε το Jolidrive και να μου πείτε τη γνώμη σας. :-)



Share on Google Plus

About akikidis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 σχολια μεχρι στιγμης:

Post a Comment

Αφήστε το σχόλιο σας. Θα ήταν καλό να αφήνατε ένα username ή το δικό σας προσωπικό site/blog. Η ανωνυμία είναι αποδεκτή. Ζητώ μόνο να χρησιμοποιείτε πάντα το ίδιο ψευδώνυμο.